Anpassade affärsmodeller

Vår affärsmodell ska vara kundstyrd, vilket innebär att vi utvecklar de olika paket efter vad våra kunder har för behov.

Balans i Tid är ett systemstöd för chefer och medarbetare och tillsammans med AIRHälsan ger vi er stöd och rådgivning inom arbetsmiljö och hälsa. Du som chef och AIRHälsan får en tydlig överblick över er arbetsmiljö och alla anställdas mående. Genom veckorapporter från dina anställda kan vi snabbt fånga upp personal som upplever att deras arbetsmiljö är i behov av förändring samt när det finns signaler på ohälsa på arbetsplatsen.

Detta får du tillgång till

  • Pulsmätningar
  • Skapa riktade frågor till de avdelningar ni önskar för att öka insikter om arbetsmiljötrender
  • Dokumentation
  • Handlingsplan
  • Checklistor och enkäter för att undersöka den psykosociala arbetsmiljön
  • Veckovisa rapporter

Lägg till följande

  • AIRHälsans stöd och rådgivningsfunktion mån-fred
  • Få omedelbar hjälp via vår meddelande funktion
  • Medarbetarstöd
  • Chefsstöd
  • HR- stöd

Nedan ser ni exempel på hur olika paket kan formas utifrån verksamhetens behov.

Small

  • Digitala verktyget
  • Medarbetarstöd
  • AIRHälsans stöd och rådgivningsfunktion där AIRHälsan initierar kontakt
  • Få omedelbar hjälp via vår meddelande funktion

Medium

  • Digitala verktyget
  • Chefsstöd
  • Tillgång till AIRHälsans stöd och rådgivningsfunktion där AIRHälsan initierar kontakt
  • Veckovisa rapporter, statistik och feedback
  • Telefon och mail-support
  • Få omedelbar hjälp via vår meddelande funktion

Large

  • Digitala verktyget
  • Chefsstöd
  • Medarbetarstöd
  • HR-stöd
  • Veckovisa rapporter, statistik och feedback
  • AIRHälsans stöd och rådgivningsfunktion mån-fred
  • Få omedelbar hjälp via vår meddelande funktion
  • Telefon och mail-support
  • Checklistor och enkäter för att undersöka arbetsmiljön
  • Skräddasydda lösningar tex olika utbildningsbehov inom arbetsmiljö och ledarskap