Anpassade affärsmodeller
Vår affärsmodell är fullt kundorienterad, vilket betyder att vi skräddarsyr våra tjänstepaket enligt våra kunders specifika behov.
Balans i Tid är en app som erbjuder chefer och medarbetare stöd inom arbetsmiljö och hälsa i samarbete med AIRHälsan. Tillsammans ger vi er en helhetsöversikt över er arbetsmiljö och era medarbetares välmående. Som chef och med hjälp av AIRHälsan kan du enkelt följa arbetsmiljöförhållandena och dina anställdas hälsa. Genom veckorapporter från dina medarbetare kan vi snabbt identifiera de som kanske behöver förändringar i arbetsmiljön och upptäcka tidiga tecken på ohälsa på arbetsplatsen.
Detta får du tillgång till
- Pulsmätningar
- Skapa riktade frågor till de avdelningar ni önskar för att öka insikter om arbetsmiljötrender
- Dokumentation
- Handlingsplan
- Checklistor och enkäter för att undersöka den psykosociala arbetsmiljön
- Veckovisa rapporter
Lägg till följande
- AIRHälsans stöd och rådgivningsfunktion mån-fred
- Få omedelbar hjälp via vår meddelande funktion
- Medarbetarstöd
- Chefsstöd
- HR- stöd
Nedan ser ni exempel på hur olika paket kan formas utifrån verksamhetens behov.
Small
-
Digitala verktyget
-
Medarbetarstöd
-
AIRHälsans stöd och rådgivningsfunktion där AIRHälsan initierar kontakt
-
Få omedelbar hjälp via vår meddelande funktion
Medium
-
Digitala verktyget
-
Chefsstöd
-
Tillgång till AIRHälsans stöd och rådgivningsfunktion där AIRHälsan initierar kontakt
-
Veckovisa rapporter, statistik och feedback
-
Telefon och mail-support
-
Få omedelbar hjälp via vår meddelande funktion
Large
-
Digitala verktyget
-
Chefsstöd
-
Medarbetarstöd
-
HR-stöd
-
Veckovisa rapporter, statistik och feedback
-
AIRHälsans stöd och rådgivningsfunktion mån-fred
-
Få omedelbar hjälp via vår meddelande funktion
-
Telefon och mail-support
-
Checklistor och enkäter för att undersöka arbetsmiljön
-
Skräddasydda lösningar tex olika utbildningsbehov inom arbetsmiljö och ledarskap